fredag 9 mars 2012

Efter jobbet

Började ju tidigt i morse så jag har redan slutat jobba.
Åkte förbi Barnens hus för att köpa två grindar till lokalen och en resesäng till mitt nya dagbarn,men en fågel viskade i mitt öra , imorgon är det halva priset på nästan allt som finns på barnens hus eftersom dom ska flytta till samma hus som Svenska hem.
Ja så då¨packade jag av prylarna och åker dit i morgon bitti istället.
Gick in på Djurmagazinet när jag ändå var på Mariedal och köpte två halvstryp i läder.......ska fläta något riktigt snyggt och sy på :) lite helg pyssel.
Lite kaffe nu sen går jag nog ut i stallet och pular på lite , skulle ju lägga hoppsadeln på Gucci för att se hur den passar nu, Vickan vill köpa den , så vi får väl se hur den ligger !
Ha det //Yvonne

1 kommentar:

  1. Hittade jätte mycket fint men fastnade lite för det här http://www.agnetasallehanda.se/armband-0906-p-225-c-149.aspx skulle det kunna gå att göra ett sånt där pannband med 3? :)

    SvaraRadera