tisdag 23 juli 2013

Jag blir alldeles lycklig!

När jag tänker att jag faktiskt fick tummen ur och tog mitt E kort ;)
Nu kan jag slappna av och inte få panik när jag ser polisen ute efter vägen när jag ska dra hästarna till olika aktiviteter! så himla skönt!

Funderar också på att regga upp transporten så jag får dra riktigt tungt.....problemet då är att ingen annan utan E kort kan köra den.....

Sista semesterveckan nu!

//Yvonne


Ps. har även ridit vår lilla ponnyskrutt i sommar ;) gick bra ena dagen men andra dagen då jag hade hjälm på huvet ja då åkte jag av......sensmoral: det är livsfarligt att rida med hjälm eller????

1 kommentar:

  1. Ahh du får inte regga upp den förrän jag har e-kortet!

    Och rida gör man säkrast med hjälm, med eller utan hade du fortfarande ramlat av den gången du gjorde!:D

    SvaraRadera