måndag 22 april 2013

Haft en skön helg....

och veckan blir inte lång heller , åker på konferens i Stockholm på onsdag kväll.
All tid är schemalagd så det kommer inte finnas tid för något som man själv valt men det är ju alltid trevligt med omväxling, hursom helst!
Har börjat röra igång Gurkan efter den halkiga perioden vi haft så snart vågar jag nog börja rida!
Ifjol vid pälsbytet var han så himla irriterad men det känns bättre i år, började med extra protein(lucern) och b-vitamin(foderjäst) redan i januari!
Igår fick båda pojkarna ett longerings pass, Gucci lite kort bara för jag fick kaffe gäster som stod och trampade , lotus lite längre pass men han var lite lat!
kom på att jag måste få hjälp på Torsdag med Gucci eftersom jag inte är hemma......Matilda kan du eller ska jag kolla runt lite?
Yvonne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar